Wie?

Wat?
(Bedrijfs-)Feest - Jubileum - Bruiloft - etcOverige Diensten
Coördinatie
Op een evenement of festival is de inzet van tientallen zo niet honderden medewerkers heel normaal en zeker geen uitzondering tijdens de opbouw- en afbouw en uiteraard tijdens show. Dit moet duidelijk en strak worden gecoördineerd zodat alle partijen binnen het vooraf afgesproken tijdsschema blijven. Wij leveren hiervoor de juiste mensen welke dit ten alle tijden goed kunnen overzien, het overzicht behouden en snel kunnen inspelen op situaties die zich kunnen voordoen. We anticiperen ten alle tijden waar nodig en zorgen ervoor dat we het belang van de organisatie niet uit het oog verliezen. Ook alles wat betrekking heeft met de crew kan hierin worden opgenomen, u kunt denken aan bijvoorbeeld het in en uitschrijven hiervan.
Communicatie
De CP (Centrale Post) van een evenement is het kloppend hart van de aansturing van de diverse disciplines, waarbij te denken valt aan de comminicatie tussen politie, brandweer, EHBO, organisatie, verkeersregelaars, coordinatoren, toeleveringsbedrijven, informatie-makelaar, etc… Dit alles dient natuurlijk professioneel en gestructureerd te gebeuren en het is de taak van de centralist alles te noteren in een logboek zodat alle inkomende en uitgaande communicatie gedocumenteerd wordt en te allen tijde gebruikt kan worden tijdens (tussentijds) overleg en/of (eind) evaluaties.
Vervoer
Op een festival of evenement moeten vaak artiesten en/ of voorname gasten in gepast vervoer gehaald- en gebracht worden van bv vliegveld naar hotel en van hotel naar het festivalterrein. Wij verzorgen dit compleet: we leveren runners voor het vervoeren van materialen op het evenementen terrein zelf en representatieve correct opgeleide chauffeurs voor het AA*vervoer. We werken hierbij nauw samen met onze partners in het taxi- en bus vervoer en beschikken ook, op aanvraag, over luxe personenvervoer.
Inzet
Men kan hierbij denken aan de complete levering of gedeeltelijke ondersteuning van verschillende diensten achter de schermen zoals stagehands (op- en afbouw), service- medewerkers (ticketscan, hospitality), inzet medewerkers muntenkassa of lockerboxen, horeca (food & beverage), bartenders, chauffeurs artiestenvervoer (al dan niet inclusief vervoer), runners, coördinatoren en centralisten, parkeerstewards en verkeersregelaars.
VACATURES
Schets van de functie
Wij vervullen verschillende soorten werkzaamheden op allerhande evenementen, hierbij kun je denken aan:
- Bedrijfsfeesten
- Catering
- Horeca (Bar & Food)
- Stagehands
- Vangploeg
- Kassa- werkzaamheden (ticketverkoop en consumptie)
- Tickets scannen
- Begeleiden van diverse activiteiten
- Communicatie
- Begeleiden van verkeer
- Parkeerbeheer
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt redelijk wat vrije tijd
- Affiniteit met de evenementenbranche
- Geen 9:00- 17:00 mentaliteit
- Teamspirit
- Minimale leeftijd 15 jaar
Wat bieden wij?
- Leuk en afwisselend werk in een gezellig team
- Goede begeleiding door een team van professionals
- Gepaste vergoeding
- Indien nodig cursus/ opleiding
CONTACT

Manita Tax
Eigenaar
T +31 6 10931475

Rico Verdegen
Eigenaar
T +31 6 50448271